منصفانه بودن خود ما در Nextiva به عنوان ارائه دهنده مرکز تماس VoIP ، منصفانه خواهد بود اگر بگوییم که ما یک یا دو مورد درباره VoIP می دانیم. در اینجا یک راهنمای دقیق در مورد جوانب مثبت و منفی آن آورده شده است:

  • هزینه های پایین تر
  • افزایش قابلیت دسترسی
  • قابلیت حمل کامل
  • مقیاس پذیری بالاتر
  • ویژگی های پیشرفته برای تیم های کوچک و بزرگ
  • کیفیت صدای شفاف تر
  • پشتیبانی از چند وظیفه ای
  • انعطاف پذیری بیشتر با تلفن های نرم

1) هزینه های کمتر

نتیجه نهایی برای هر مشاغل بزرگ یا کوچک حیاتی است. بنابراین ، شما باید هر فرصت صرفه جویی در هزینه را در نظر بگیرید. یکی از راه هایی که شرکت ها می توانند صرفه جویی قابل توجهی در هزینه انجام دهند ، استفاده از سیستم تلفنی VoIP است.

این را در نظر بگیرید:

به طور متوسط ​​، یک سیستم تلفن ثابت (POTS) هرماه 50 دلار برای هر خط برای شرکتها هزینه دارد. این نرخ فقط مکالمات محلی (و بعضاً داخلی) را شامل می شود. در مقابل ، برنامه های VoIP با هزینه کمتر از 20 دلار در هر خط در دسترس هستند.

درست است. با توجه به این ارقام ، VoIP می تواند قبض تلفن شما را بیش از نیمی از آنچه در حال حاضر است کاهش دهد.

توجه به این نکته مهم است که تغییر جهت VoIP تضمینی برای کاهش شدید هزینه های تلفن شما نیست. مشاغل متفاوت هستند و نیازهای آنها نیز متفاوت است.

اما چیزی که می توانید از آن اطمینان داشته باشید این است که تغییر به VoIP باعث صرفه جویی قابل توجهی در هزینه ها می شود. صرفه جویی در هزینه در VoIP به دو روش انجام می شود: مستقیم و غیرمستقیم.

صرفه جویی در هزینه مستقیم

برای مجازی سازی باید از تلفن سنتی فاصله بگیرید. وقتی نوبت به خدمات تلفنی سنتی می رسد ، یک تجارت هزینه های اولیه زیادی را متحمل می شود. مخصوصاً به اسم تلفن های تجاری و سخت افزار PBX.

الف) هزینه های سانترال

PBX (صرافی شعبه خصوصی) یک قطعه سخت افزاری فیزیکی است. بسیاری از تلفن های ثابت را در یک دفتر متصل می کند و می تواند هزینه زیادی را صرف کند. ما ده ها هزار دلار صحبت می کنیم - مبلغی که می توانید طی چندین سال استهلاک کنید.

ممکن است استدلال کنید که قیمت تلفن های آنالوگ تقریباً مشابه تلفن های IP است. قیمت دقیق بر اساس ویژگی های مورد نظر متفاوت خواهد بود.

اما نصب PBX در محل سرمایه گذاری پرهزینه ای است. این هزینه برای هر کاربر بین 500 تا 2000 دلار قابل پرداخت است. بنابراین حتی یک تجارت کوچک با تعداد انگشت شماری کارمند نیاز به سرمایه گذاری در سخت افزارهای فیزیکی دارد.

شبکه های VoIP این نیاز به سخت افزار اضافی را از بین می برند زیرا اتصال باند پهن سرویس را تأمین می کند.

برای سهولت انتقال در سیستم عامل به روزرسانی سیستم ، این سازمان ها می توانند از پروتکل Session Initiated (پروتکل Session Initiated) ، معروف به SIP Trunk استفاده کنند. SIP Trunk ضمن حفظ سخت افزار موجود تلفن در دفتر کار ، به عنوان یک مسیر دیجیتالی برای خدمات صوتی شما عمل می کند. از مزایای اصلی SIP Trunking می توان به هزینه های کمتر ، مدیریت آسان تر آنها اشاره کرد و می توانید سرویس را فوراً فعال کنید.

رهبران فناوری از SIP Trunking برای افزودن قابلیت های صوتی جدید به سیستم تلفنی موجود استفاده می کنند.

ب) شارژ سیم کشی مس

اتصالات باند پهن همچنین سیم کشی اضافی را از بین می برد زیرا شبکه های VoIP هم صدا و هم داده را در یک کانال امکان پذیر می کنند. در محافل فناوری اطلاعات و مخابرات ، کلمه صحیح این امر دو طرفه است. این قابلیت ارسال و دریافت همزمان صدا و داده است. اکثر تلفن های میز VoIP برای اتصال به آن فقط به یک اترنت احتیاج دارند.

Power over Ethernet (PoE) دفاتر را قادر می سازد تا با کارمندان دفتر خود مدولارتر باشند. بعلاوه ، آن دفاتر نیازی به ایجاد تغییر در سیم کشی برق ساختمان نخواهند داشت.

به طور کامل بی سیم می روید؟ سرویس VoIP حرفه ای نیز به عنوان یک برنامه در رایانه یا تلفن هوشمند شما در دسترس است. انعطاف پذیری VoIP یک موفقیت بزرگ برای کارآفرینان و بنگاه های اقتصادی است.

ج) هزینه های تماس

هزینه های مستقیم مرکز تماس asterisk نیز به صورت هزینه تماس است. تماس های VoIP در مقایسه با شبکه تلفن سوئیچ همگانی (PSTN) یا شبکه تلفن سنتی مدار سوئیچ سنتی ارزان تر است.

بخش عمده ای از این امر مربوط به کاهش شدید هزینه های حمل داده است. در ابتدا داده ها از دسترس اکثر مشاغل کوچک قیمت گذاری می شدند.

حتd برای سازمانهای بزرگ ، کاربران مجبور بودند با محدود کردن پهنای باند اینترنت و پهنای باند سازمانی مبارزه کنند. امروزه ، سرعت اینترنت بهتر شده است در حالی که هزینه های داده به طور نسبی ضروری است.

آمار نشان می دهد مشاغل کوچک با استفاده از VoIP می توانند قبض تلفن شرکتشان را تا 60٪ کاهش دهند. آنها همچنین می توانند تا 90٪ در تماس های بین المللی صرفه جویی کنند.

این پس اندازها به کنار گذاشتن رابط های گران قیمت ISDN (مخفف Integrated Service Digital Network) برمی گردد. یا حتی خطوط اختصاصی باهوش همراه هستند

بررسی مزایا و معایب مرکز تلفن voip

های ,هزینه ,voip ,تلفن ,، ,یک ,هزینه های ,صرفه جویی ,تلفن های ,در هزینه ,را در ,پروتکل session initiated

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


shirin21 sadra ansari ايران خبري اینجا همه چی هست این لحظه واژه مطالب اینترنتی مطالب اینترنتی تابان روید downloadreviewmovies
دزدگ